Monday, January 5, 2009

VIP Customers@BAGUS

Baru-baru ini saya menerima satu panggilan yang bertanyakan sama ada saya ada membuat kelas membuat kek atau tidak. Bila saya menyatakan saya tidak mengadakan kelas beliau agak terkejut dan tidak percaya.Saya turut terkejut mengapa beliau tidak percaya pada jawapan saya.Rupa-rupa pemanggil ini membaca katalog Bagus(Kedai menjual Barangan Bakeri) dan melihat nama saya berserta laman web dan no telefon ada disitu. Rupa-rupanya nama saya dimasukkan dalam katalog Januari/febuari 2009 BAGUS.Dan yang paling best nama saya dikategorikan sebagai VIP Customers@BAGUS!.Phewwww saya pun tak tahu nama saya dimasukkan dalam katalog terbaru itu.Baru hari ini saya berkesempatan membaca katalog tersebut...dan mmg nama saya ada...hoo..hooo. Tak pasti la atas kriteria apa nama saya dimasukkan sebagai VIP customer. mungkin sbb saban hari saya membeli barang disana..atau ada sebab lain! Nanti kena tanya Uncle kat Bagus Shah Alam ni!

Untuk pengetahuan semua saya mmg kerapa ke BAGUS dan Bake With Yen Shah Alam.Memandangkan saya tinggal di Shah Alam jadi kedua kedai ini mmg jadi pilihan saya. Ada barang yang saya beli di BAGUS dan ada barang di BWY.Mungkin sebab membeli barang kek adalah rutin harian saya so saya tahu apa yg murah di kedua kedai itu. Kalau yang biasa beli mesti mereka tahu barang apa yang mahal dan murah dikedua kedai. Untuk belian barang lain spt tepung,gula,minyak jagung(choc moist saya menggunakan minyak jagung),susu,butter dan telur pilihan saya Tesco Shah Alam.

Jom santai sekejap dengan mambaca katalog BAGUS...:-)
http://www.bagus.com.my/index.asp

4 comments:

Anonymous said...

Makin glamer nampaknya. Bagus2 ada improvement

D.a.a.l.i.a. said...

selamat tahun baru dill .. dan TAHNIAH termasuk dalam klasifikasi VIP customer at Bagus ... semoga sukses selalu...

Daalia
http://lea-oven.blogspot.com/

Ranicakes said...

wahhh sudah bagus!!! tahniah tahniah!!!

batrisyiadelights said...

fadzil..awak mesti BAGUS..sb tu BAGUS pilih awak..teruskan buat yang lebih BAGUS....