Sunday, December 21, 2008

Thanks Shaliza

Memenuhi tempahan Pn Shaliza membuatkan saya sedikit bimbang. Dari email yg diberi saya merasakan Pn Shaliza seorang yang sangat mementingkan kualiti..Setiap emailnya beliau tidak lupa untuk mengingatkan saya spec yang diminta...Tetapi secara ikhlas saya harus berterima kasih kepada pelanggan seperti Puan Shaliza...Tempahan sebegini membuatkan saya lebih menumpukan perhatian kepada kemasan dan kualiti serta rasa produk.Tempahan yang diminta adalah Kek Kartun Barbie serta 25 cupcakes dengan tema pink dan purple.


dan email feedback dari Puan Shaliza meleraikan keletihan saya sepanjang minggu...:-)
Thank you very much for the lovely Princess cake you made. My daughter was really happy she had the Princess bday cake. My guests commented that the birthday cake was very pretty and the cupcakes looked lovely. Happy to say that you've got one very satisfied client :-)

No comments: