Saturday, December 13, 2008

Kasihnya kakak

Saya berkesempatan berurusniaga dengan dua orang kakak yang masih muda yang berusaha keras memastikan hari bahagia adik mereka seindah yang diimpikan.Laila Ashikin dari Taman Harmonis Gombak dan Azlina dari Taman Seri Andalas Klang begitu gembira dalam membuat persiapan hari bahagia adik tersayang. Laila telah lama menempah cupcake di bawah. Azlina seminggu sebelum majlis. Saya cuba juga masukkan slot untuk Azlina dalam planner saya .Alhamdulillah saya berjaya menyiapakan tempahan ini.Mereka juga menempah kek hantaran dan kek kahwin. Saya akan masukkan gambar dalam entry akan datang....Semua cuppies ini mendapat diskaun dari Dill Cakes sempena promosi kek dan cupcake perkahwinan sehingga 31 Disember 2008


Tema putih pink yang ditempah Azlina



Tema Biru dan pink dari Laila

No comments: