Friday, September 25, 2009

Selamat Menjadi tunangan orang

Salam Aidilfitri.Selamat menjamu selera dengan aneka kuih raya,rendang,lemang,ketupat di atas meja. Mungkin masih ramai yang meneruskan cuti hingga hujung mingu ini. Bagi yang masih bercuti selamat bercuti dan yang telah memulakan tugas selamat bertugas. Dill Cakes telah beroperasi sejak hari selasa lalu untuk menyiapkan tempahan pelanggan sepanjang minggu ini.

Anatara yang menyambut hari bahagia di awal syawal ini ialah Riyana dari Desa Aman 2 Pantai Dalam Kuala Lumpur. Memilih 7 Syawal sebagai tarikh menjadi tunangan orang, Riyana menempah 1 set cupcakes hantaran dengan tema biru Chelsea . Selain itu beliau turut menempah kek hantaran fondant bagi pihak suami serta choc almond brownies sebagai doorgift kepada tetamu seramai 200 orang.

Untuk cupcakes ini,Riyana turut menempah kotak istimewa.'Safety Box' ini dihias cantik sesuai dengan tema majlis pertunangan beliau. Kepada Yana dan Firdaus semoga bahagia di alam pertunangan sementara  menanti December 2009 sebagai tarikh  keramat pengikat jiwa....


2 comments:

MARIA said...

Ambooiiii.... biru itu menawan sekali.!!!!lembut jer, nak masuk molot pun segan sesangat.

Ms.Wifey said...

hehehe...mmg pun sampai my fiance ckp hasil kerja halus even order last minute, smpai tak nak mkn sbb cantik sgt.
saya mmg puas hati sbb cake saya pun saya sayang nak mkn.
zilion thnx to en.fadzil & wife.