Sunday, July 5, 2009

Rindu Antara Benua

Salam.
Saya enjoy berniaga dalam alam siber ni.
Ini kerana customer bukan sahaja dari kawasan setempat tetapi juga jauh melangkau merata alam...hingga sampai antara benua!

Sya dari UK minta saya buatkan cupcake with strawberry . Beliau juga minta saya buatkan delivery ke rumah parentsnya di Sek 10 Shah Alam. Sek 10 cuma about 5km saja dari rumah saya..so delivery FOC. Senyum simpul familynya bile saya muncul dipagar rumah menghantar sajian rindu dari Eropah.....:-)

Sya menitipkan pesanan supaya dituliskan di kotak cupcake ayat dibawah..

Choc moist cupcakes with choc topping and strawberi


Ini pula tempahan dari Hawa (Jaatan Agama Islam Selangor).Kiut anaknya....Suka benar Hawa dengan CC ini. Hawa turut menempah Choc Almond Brownies..lupa pulak saya ambil gmbr brownies


Fazila dari Bdr Seri Permaisuri menempah CC untuk dihadiahkan kepada husbandnya


Nor jiran saya menempah CC dengan gambar mickey n minnie untuk di bawa anak tungalnya ke nursery.


Kepada semua thank you atas order.

4 comments:

lylie @ kiera said...

kiyutnya semua cuppies

fadzilsalleh said...

warungGajahPUTEH
thanks singgah kedai maya saya

sya said...

thanks u very much en fadzil coz buatkan cupcakes yg cute tu:)

fadzilsalleh said...

thanks sya