Monday, July 20, 2009

Menunaikan Impian

Bila mendapat tempahan ini syaa sangat gembira, sbb saya akan bereksperimentasi dengan gaya baru. Fifi dari Sentul minta saya buatkan kek dua tingkat with polka dot. Agak sukar juga saya membuatnya sbb saya ingin ia nampak kemas tersusun rapi. Tugasan yang diberikan Fifi kepada saya cuma membuat kek saya. Hiasan bunga diatas diatur oleh Wedding Plannernya. Saya suka dengan kek ini sbb ia memberi satu pengalaman pada saya
Untuk Fifi dan pasangan..Semoga Bahagia hingga akhir hayat

Saya terlupa merakamkan steps saya membuat polka dot ini. Nest time kena rakamkan yer!




Inilah rupa kek yang telah dihias dengan fresh flower.Thanks Fifi atas kiriman gambar ini.

2 comments:

Jacob G. Kucinic said...

That cake is beautiful.

Feel free to check out my blog at http://www.weeklylovesonnets.blogspot.com/

-Jacob

hazawahida said...

woww cantikkk lain dari yg lain