Tuesday, April 28, 2009

Laluan Kasih UK -Serdang

Apalah nilainya harga kek dibandingkan lautan kasih sayang untuk ibu!
Mungkin itulah yang dirasai oleh Noraida dari UK. Menyedari dirinya begitu jauh jasad dari ibunya,namun dihati sangat hampir bagai tidak bercelah.....

Sempena hari lahir ibunya pada 28 April 2009, Noraida mengajak saya untuk menyertai misi rahsianya untuk membuat kejutan pada hari lahir ibunya.Sebagai hadiah hari lahir, Noraida menghadiahkan ibunya kek kegemaran ibunya iaitu cheese kek.Dihiasi dengan gmbr edible Noraida bersama ibu ,membuatkan kek ini menjadi lebih istimewa.

Berpandukan google map ke rumah Noraida(Thanks Google..memudahkan hidup ku!),perjalanan ke Taman Sri Serdang terasa dekat benar dengan Shah Alam..wahh..saya pulak rasa debarannya!Setibanya dihalaman rumah yg tersergam indah, ibu Noraida begitu terkejut menerima pemberian kek hari lahir dari anaknya yang jauh dimata...Tersenyum riang bila anak yang dikandung 9 bulan tidak melupai ibunya walau jauh beribu batu......

Feedback dari Noraida dan kakaknya Nadia:Mak mereka sangat menyukai cheese kek itu..
alhamdulillah!




6 comments:

aida said...

nasibaik en fadzil upload gambar kat sini..boleh sy tgk dgn lebih jelas lagi..terima kasih ye..kek en fazil sgt sedap, tiada tandingannyer..

fadzilsalleh said...

salam.nanti aida alik msia kena rasa cheese kek saya tau!hhee..hheee

fazilzura said...

waahhhh ayat en dill.. terasa syahdu ..

aida said...

itu sudah semestinya..nk minta izin nk save gambar ni dan upload dlm frenster boleh?

nadia said...

En. Fadzil,

Mak saya potong kek tu smlm kat depan laptop hehehe dia on skype. So walaupun aida jauh di mata, dapat gak tgk kek istimewa tu dipotong dan dinikmati oleh yg diraikan :-)

fadzilsalleh said...

salam aida..kalau nak upload gamabr tu silakan..no hal