Friday, April 3, 2009

Vote For NABIL:ABPBH 2008

Salam
Tempahan dari org jauh diutara..Minta saya hantarkan borang undian Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2008 terus ke Unit Hiburan Berita Harian.Wah..mcm mat DHL saya ni..:-).Beliau telah mengirim borang undian melalui pos laju ke rumah saya!Selain itu beliau juga minta saya buatkan 1 set cupcake untuk diberikan kepada unit Hiburan BH. Tema VOTE NABIL.....saya turut bergembira untuk sama-sama menjayakan misi beliau,sbb Nabil ni jugak artis peberet saya(tapi saya tak kuasa lak mengundi ABPBH ni).Sampai di NSTP saya terkejut kerana tiba-tiba ada org menyapa saya.."En Dill kan?Buat apa disini...?Rupanyanya customer yg pernah order brownies dari saya masih ingat saya...alhamdulillah..Dengan bantuan beliau perjalanan saya ke Unit Hiburan menjadi lebih mudah..Thanks Azlina(NSTP Bangsar).

Untuk Azura dari Kedah saya doakan Nabil akan menang. Saya juga doakan Azura akan menjadi pemenang bertuah dan akan menrima hadiah utama.Amin.Jom layan VOTE FOR NABIL...Lu Pikirlah Sendiri..

p/s: BACA BERITA HARIAN RUANGAN HIBURAN TARIKH 6 APRIL 2009.CERITA RINGKAS TTG CUPCAKE INI

http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Monday/Hip/20090406080226/Article/index_html



2 comments:

fazilzura said...

zura pun minat Abg BIL ni.. lu pk la sdiri

Anonymous said...

En Dill, Chantekknyaa cuppies2 ittew :D tqvm menyampaikan hajat saya ituuu..... tqvm for the prayer :)

-Azura-