Tuesday, September 9, 2008

Alhamdulillah............

Saya menerima banyak email mengapa saya lama tak update blog dan fp saya.Saya minta maaf pada semua.Untuk makluman semua saya begitu sibuk kerana berpindah rumah.Seminggu saya tutup order.Lepas pindah saya sibuk megemas barang dirumah baru,komputer pun baru set up ni.....
entry kali ini saya ingin bercerita tentang Jualan makanan di Quality Hotel dimana saya Dill Cakes turut membuat jualan disana...Saya hanya menjual 2 produk dari Dill Cakes iaitu choc Moist dan Cheese kek. Saya jual 3 jenis cheese kek iaitu Blueberry cheese,carrot cheese dan plain cheese...Sambutan sgt menggalakan..blum sempat saya susun meja dah ada pelanggan menunggu....:-).Seawal jam satu saya dah tutup kedai kerana semua jualan telah habis....ramai yang datang kehampaan kerana tak sempat beli kek peberet keluaran saya....Untuk mereka yang tidak dapat membeli kek dari Dill Cakes jgn kecewa..Insyaallah saya akan meneruskan aktiviti jualan seperti itu...Kalau masih teringin email/tel saja saya..Insyallah tempahan tidak dihampakan....Juga jgn lupa jualan istimewa raya iaitu almond brownies dan fruitscake!

Oh ya saya juga dijemput untuk membuat demo deco cake....tgk la gaya chef sempoiiii...pakai jeans ngan tshirt ajerr....:-)

Dill Cakes dengan mini banner


Meja dah kosong.Table cloth pun ah lipat seawal jam 1 ptg..jualan boom dan habis..alhamdulillah....


Saya sedang membuat demo deco kek yang tak seberapa.....


trang tang...kek yang simple..harap2 yang tgk demo ni dapat apply pada kek sendiri...

No comments: