Thursday, May 13, 2010

Cenderahati Mempelai

Opsssssssss!!! Saya tidak menjual pizza yer..........
Saya baru sahaja selesai menyiapkan large order dari Su yang akan melangsungkan perkahwinan di Jerantut Pahang. Su menempah Choc Almond Brownies dan fruits cakes sebagai cenderahati untuk majlis perkahwinan nya.Dengan saiz loyang 12inc, saya menyiapkan 26 loyang brownies dan fruits cakes ini. Saya memasukkan brownies dan fruits cake ini dalam kotak pizza supaya menjimatkan ruang  dan juga dapat memastikan kek masih dalam keadaan fresh.
Beginilah paras rupa brownies dan fruits cake yang biasa saya sediakan untuk door gift. Dengan kotak istimewa, ia nampak simple tetapi bergaya. Gambar brownies agak blur. Yang berminat untuk menjadikan contoh dibawah sebagai wedding gift, sila email saya

No comments: