Tuesday, January 12, 2010

Kurang Manis Sudah Pasti

Ramai org bertanya..kek apa yang paling sedap dari Dill Cakes...
Wahh payah saya nak jawab soalan ni..tetapi untuk yg tak tau nak pilih kek apa..choc blueberry ni adalah antara kek yang disukai oleh pelanggan saya....
kek ini memnpunyai 3 layer blueberry didalamnya.Diatasnya saya letakkan lagi blueberry. Saya menggunakan freshcream sebagai frosting...Kurang manis sudah pasti.....

Tempahan di bawah dibuat oleh Puan Rozita Lecturer dari UITM.....Anak2 beliau sgt suka makan kek..Thanks Ita atas tempahan ini.

Sms dari Liza customer saya yang telah menempah 7 kali kek dari saya:
Thanks atas kek tempohari.Saya sangat suka kek Dill Cakes kerana keknya tidak terlalu manis...sgt sedap dimakan, Icingnya terasa seperti aiskrim.



 

No comments: