Wednesday, December 23, 2009

Sepakan sudut

Tempahan dari Armee dari Bukit Jelutong. Armee n family peminat no 1 buttercake saya, adakalanya hampir saban minggu beliau menempah buttercake dari saya.

Kali ini tempahan untuk kek anak beliau. Tema bola dengan pasukan pilihan Chelsea. Beliau menyerahkan kepada saya untuk mencurahkan apa saja kreativiti(jika ada la) pada kek ini. Bla fikir2 balik penggunaan edible mcm dah common sgt, penggunaan set pemain pun ramai yang dah buat, akhirnya saya beri fokus kepada sepakan sudut ajer la...corner kick ini saja saya buat untuk mencipta sedikit kelainan. Dikeliling kek saya tampal logo Chelsea supaya aura Chelsea tu bergabung dgn tema bola ini.

Anda ada komen atau idea pada kek ini? Boleh la tulis ruangan komen di bawah untuk kita suka2 bercerita ttg kek ini.....

Kepada tuan punya kek , Puan Armee..tq atas sokongan berterusan dengan kek2 saya...


 


1 comment:

Anonymous said...

cantik...suka rumputnya