Monday, June 29, 2009

Sama dan Serupa

Wedding Cakes dibawah ni saya buatkan dalam gaya yang sama namun rona yang berbeza.
Kek fondant 3 tiers..diletak jambangan bunga besar di atasnya dan saya hiasi dengan bunga2 kecil yang simple sebagai penghias .Kebetulan yang menempah menyerahkan kepada saya design yang sesuai mengikut citarasa saya.Saja saya cuba membuatnya dalam gaya yang sama...Saya cuba bereksperimen dalam 3 warna yang diminta oleh customer..kuning, pink dan gold.. gaya mana paling menarik.....
Bila dibelek berkali2 gaya ini sesuai dalam warna apa sekali pun....!
Lihat lebih banyak kek perkahwinan disini

Kek ini ditempah oleh Norehan sempena perkahwinan adiknya. Beliau minta saya buat kek yang cantik kerana ini adalah hadiah beliau kepada adik tersayang. Harap2 kek ini menepati citarasa Norehan.


Amylia menempah kek itu untuk customer beliau.



Dr Fauziah Hanim (jiran saya) menempah kek ini untuk majlis perkahwinan anaknya di Dewan MBSA Shah Alam. Sebelum ini SDr Hanim turut menempah kek hantaran untuk anak yang sama.

3 comments:

MARIA said...

Salam...tokma ingatkan showroom tadi...rupa2nya dewan kawin. Hehehehehe, maaf yer mata cam kelabu lak. Tapi apa salahnya kalau ada showroom nak juga tokma gi cuci mata.

fadzilsalleh said...

Tokma,blog ni mmg saya punya showroom..hhee..hhee

Anonymous said...

kalo kek macam ni.. berapa harganyer ya?