Friday, February 6, 2009

Kehangatan Pesta Cheese Cake

Alhamdulillah sepanjang Januari 2009 Dill Cakes telah mengadakan jualan promosi cheese kek.Sambutan sangat menggalakkan sehingga saya tidak menang tangan untuk memenuhi tempahan customer. Thanks kepada semua yang memberi sokongan kepada saya... Yang belum pernah mencuba cheese kek saya apa kata try...insyaallah tidak mengecewakan..cheese kek yang sihat kerana tidak menggunakan sebiji telur pun!!!

Kepada yang ingin mencuba merasa cheese kek saya,u all masih boleh berbuat demikian... dengan harga yang berpatutan pasti akan membuat anda sentiasa teringat dengan cheese kek saya!

Antara cheese kek yang baru dikeluarkan dari oven



Customer saya Syahriah mmg suka sgt cheese kek. Selalu kalau order cheese kek mesti nak buah diatas. Kek ini menutup tirai promosi cheese kek Januari..


p/s: Untuk sesiapa beminat mendapatkan kotak cupcake boleh email
harisabdol@yahoo.com

No comments: